Måndag 17/7: New promotions bästboll! Vinnare i A-klass blev Thomas Krönhammar & Clas Dahlberg på 60 slag. Vinnare i B-klass blev Albin & Melvin Norberger på 63 slag.

Tisdag 18/7: Axima-slaget! Vinnare i A-klass blev Bengt-Ove Andersson på -1. Vinnare i B-klass blev Michael Nilsson på -5.

Onsdag 19/7: Då var Gelias greensome avgjord! Vinnare i A-klass blev Oscar Eklund och Jens Lindberg på 62,8 slag. Vinnare i B-klass blev Jonas Carlberg och Anna-Karin Olsson på 61,2 slag! ⛳️

Torsdag 20/7: Åse Vistes Sparbank singeltävling. Vinnare i A-klass blev Morgan Ask på fina -2. Vinnare i B-klass blev Hans Petter Olsen på otroliga -10! Ett stort tack till alla som var på plats och till dagens sponsor Åse Viste Sparbank! ⛳️

Fredag 21/7: Cancerbollen, där alla tävlingsavgifter går till Cancerfonden. Vinnare i A-klass blev Stefan & Therese Janson på -5. Vinnare i B-klass blev Lena Karlsson och Åsa Andersson på -12! Vi vill också skicka ett tack till dagens sponsor Grästorps trävaruaffär.

Lördag 22/7: Fantastiska resultat även idag på JK Sports scramble, vinnarna idag var Michalis Vouros och Susanne Johansson på 57,2 slag. Nämnas bör också de som kom tvåa, Pontus Pettersson och Eric Elinder som klämde till med 58 slag brutto!

Johan Holmberg lyckades göra en hio på 14:e hålet!

Vi gratulerar också Peter Svensson som tog hem Jan Anderssons pokal efter att ha spelat ihop mest poäng under veckan.

Tack till alla som varit inblandade och hjälpt till denna vecka! / Christian