Golfsimulator

Ta med några kompisar och umgås i vår studio över 18 hål.

Vinterträning i studion

Passa på att hålla igång ditt spel i vinter med möjlighet till lektioner och träning i studion.
Hyra av golfstudion med simulator kostar (200 kr/tim Helgdagar) (100 kr Vardagar) för medlem och (250.-Alla dagar icke medlem), se även högerspalten på denna sida.

För lektioner, kontakta Johan 073 613 68 20

Ekarnas golfsimulator

Instruktionsvideo finns via en kort videofilm på Youtube, klicka här

I vår studio kan du spela ”riktig” golf under vintern och välja på 5 olika banor. Det går också att träna på ”range”. Du tar med dig dina vanliga klubbor och slår riktiga slag, dock inte ute i naturen utan mot en filmduk.

Bokning till spel sker via Min Golf. Välj klubben ”Ekarnas GK” och under bana välj ”Golfsimulator Ekarnas GK”. Tider är bokningsbara en timma i taget och vill man spela mer än en timma får man boka två eller fler tider efter varandra. Räkna med två timmar för två personer att spela 18 hål (du har inga transportsträckor mellan hålen och du behöver aldrig leta efter bollen …).

Pris: 100 kr per timma vardagar och 200 kr per timma helg och helgdagar för medlem, 250 kr för gäst alla dagar, i båda fallen oavsett antal spelare.

Betalning: Via Swish (123 476 32 49) Skriv namn och datum.

Kod till studion: Dörren har kodlås. Koden får du i din bokningsbekräftelse.

Simulatorn tillåter spel från både höger och vänster, bara att välja spelsida i samband med uppstart.

Välkommen!