Ekarnas GK sponsorer

Åse Viste Sparbank

Åse Viste Sparbank är huvudsponsor på Ekarnas Golfklubb. Banken har allt sedan starten 1876 varit bygdens bank för invånarna i Grästorps och delar av Lidköpings, Vara och Essunga kommuner. Verksamhetsområdet består till större delen av jordbruksbygd, men våra företags –och privatkunder idag är verksamma i alla branscher och har sitt hjärta i banken och/eller trakten.

Banken har ett enda kontor, beläget i centralorten Grästorp. Banken har en affärsvolym på drygt 4 miljarder kronor och en unik marknadsandel inom verksamhetsområdet. Stora som små beslut fattas lokalt vilket borgar för snabba besked till våra kunder. Trots vår relativa litenhet är vi en fullsortimentsbank med stor tillgänglighet och med kunden i centrum.

Mer information hittar du på www.avsparbank.se

Grästorpstugan

Grästorpstugan har ett brett urval av friggebodar, stugor, förråd, lusthus & lekstugor. En 15m2 friggebod tar endast 2 dagar att färdigställa och kräver inget bygglov. I tv4s program ”Sommar med Ernst ” byggde Ernst Kirchsteiger upp ett av våra lusthus.

www.grastorpstugan.se

Gelia

Gelia är GDS-divisionen (Gör-Det-Själv) inom Ahlsell. Vi har artiklar inom el- och vvs som passar både för proffs och för konsument. Vi säljer inte direkt till privatpersoner, men våra produkter finns på järn-, bygg-, elfackhandeln, golv-, färg- och kakelbutiker samt i dagligvaruhandeln.

www.gelia.se

Grästorp Energi

Grästorp Energi ska lösa kundernas behov av säkra och prisvärda energileveranser genom att ha ett väl fungerande distributionsnät och samverka med andra aktörer på energimarknaden för att tillhandahålla den för kunden fördelaktigaste produkten.

www.grastorpenergi.se

Grästorps Kommun

Grästorp ligger lantligt och vackert söder om Vänern och mitt i Västra Götaland med större orter på nära håll. Här finns drygt 5600 invånare som lever med naturen som granne och har ett rikt föreningsliv och näringsliv med stor bredd.

www.grastorpskommun.se

Axima

Vår strävan är att erbjuda bra och genomtänkta maskinlösningar till kunden som leder till långsiktiga relationer. Under senare år har vi arbetat med stora och samordnade inköp av maskiner vilket ger konkurrenskraftiga priser och snabba leveranser till slutkund.

www.axima.se

Paroy AB

Starkare än någonsin!

Vårt sortiment är miljöanpassat och noga utvalt. Det innehåller allt från drivmedel till smörjmedel och allt annat du behöver för att ditt fordon ska må bra.

Sveriges mest lokala energibolag – Paroy AB