I fredags provades ett nytt koncept på klubben, nämligen Quizgolf, där man inte bara ska kunna spela golf, utan vara lite smart också, då poängen i quizen dras från scoren.

Det vinnande laget, Johan Klubb, Ove Stegenberg, Christer Johansson och Jan Andersson ser ni på bilden nedan. Stort grattis till dem som nu får ta en tur till Läckö för spel och mat.

Stort tack också till Lisa och Peter, som drog ihop det hela.

EKARNAS GK
Balders väg 12
467 31 GRÄSTORP
Tel kansli fr.o.m. 26 okt 2020 kl 9-15 vardagar: 0514-120 60
Mail: info@ekarnasgk.se
Bankgiro: 367-7713.
Swishnummer: 123 476 32 49
OM KLUBBEN
Det vi är mest stolta över är givetvis vår bana. Inte särdeles lång och svår, men med en kvalitet på greener och fairways som fått mycket lovord de senaste åren. Vår banpersonal lyckas varje år överträffa våra förväntningar.

info@ekarnasgk.se
Vi försöker hålla hemsidan uppdaterad med den senaste informationen, men om ni har frågor eller åsikter - tveka inte att kontakta oss! Vi ser fram emot att svara på era frågor.